Saturday 30 November 2013

Blogskin? Tidak...

Assalamualaikum semua..


Ramai yang asyik tanya saya, "awak pakai blogskin ke?" Ni saya nak tanya nih.. Cantik sangat ke blog saya sampai orang asyik tanya pakai blogskin?

Saya nak buat satu pengakuan sikit, saya pakai template biasa je, simple template.. Semua ni saya edit sendiri.. Saya tak suka sangat blogskin sebab tak best lah.. Nanti ada blog yang sama design macam kita.. Lepas tu, blog tu bukan di edit hasil titik peluh kita sendiri..

Saya pernah cuba sekali pakai blogskin, tapi sejujurnya saya tak berapa suka sangat.. Tup, tup, lepas tu terjumpa pulak blog yang sama design.. Ish, tak best lah, macam kita ambil design orang pula.. Memang senang pakai blogskin, sebab kita tak payah nak edit banyak sangat..tapi saya lebih suka edit sendiri..

Akhir sekali saya nak cakap, maafkan saya kalau kata-kata saya ni kasar.. Tak salah kalau nak pakai blogskin.. Maafkan saya, saya memang seorang yang sangat jujur dan berterus-terang.. Minta maaf ya.. Ini hanya pendapat saya je.. 

4 comments :

The Big Sengkuang said...

setuju .. kekadang frust bila ada blog yang sama design dengan blog kita.. tapi nak buat macam mana ... saya ni tak reti sangat dengan code yang ada dekat template template ni.. tapi saya akan ambik blogskin... then saya akan edit sendiri.. even cuma 50% jer yang saya edit.. tapi saya berpuas hati.. sekurang kurangnya ada yang saya edit.. :)

Eppy Ismail said...

assalam. blogwalking time. done follow you. jom lah lawat blog saya pulak. kiter kan sesama blogger,marilah sokong-menyokong. Tak lupa jugak untuk follow saya sekali,ok? semoga Allah merahmati hidup tuan hamba. :)

http://eppy25.blogspot.com/

Unknown said...

@Official Budak Nerd tak apa kalau nak guna blogskin.. asalkan kita puas hati dgn apa yg kita buat :)

Unknown said...

@Bunga_Ibrahim14 Terima kasih, saya dah followback