Thursday 23 October 2014

// Long Time No See // #1

Assalamualaikum semua...

Sudah lama tidak bertemu dengan blogku yang tercinta....
Apa khabar semua...? Saya doakan semua dalam keadaan sihat walafiat dan happy selalu..
Sudah berbulan-bulan saya tidak meng-update blog ni..
Saya minta maaf membuat anda semua tertunggu-tunggu..akan entri saya yang seterusnya...
Sebenarnya..memang nak update tapi..hari tu...haih...Google+ buat pasal... Sabar je lah...

Wow...along these two months, I've been struggling for PT3 exam...
With all the trials, the exercise books and studying...
This year is very challenging for us, the first batch of PT3...
But..Alhamdulillah..we get through these challenges patiently...

Alhamdulillah.. PT3 is not that hard...
Its just all the KBAT@HOTs
Dari sudut positif, soalan PT3 cuma berbelit...tapi..ia menjana pemikiran..
Semuanya telah kita pelajari..dan PT3 menggalakkan kita untuk mengamalkan segala ilmu yang dipelajari..

Nak cerita pasal trial..haih...
Saya dapat 6A 1B..
Sedih lah...
tapi tidak mengapa sebab saya sudah berusaha dengan lebih keras for the real one...
Nak tahu sesuatu tak, haha
BM ngan BI saya tak ada lah hebat sangat
BM dapat cukup makan..BI dapat B dalam trial..
Lepas tu, saya rajin membaca surat khabar BM dan BI...
Sangat berkesan..
Jadi, saya sarankan sesiapa yang nak meningkatkan penguasaan BM dan BI perlu baca surat khabar..
Lihat lah saya sekarang, asyik bercakap bahasa baku, haha

Hmm..how about the real PT3?
Alhamdulillah.. saya dapat menjawab soalan dengan mudah...
Lepas habis je semua exam, saya menangis terharu..tak tahu lah mengapa...
Saya berharap akan mendapat keputusan yang cemerlang..Insyaallah n Amiin...

Baiklah..setakat itu sahaja..luahan hati saya..
Sehingga bertemu lagi dia entri yang lain..
Wassalam...

Sincerely,
BalqisStyle <3

No comments :